Przepis na Smoothies


Plecak - KLIK 
Crop Top - KLIK 


♡♡♡

Kochani !
Obiecałam wam post na temat zdrowego odżywiania i postanowiłam zrobić pierwszy na temat ćwiczeń , zdrowego odżywiania i smoothie.Więc mam dla was notkę a nawet można powiedzieć że jest to raczej przepis na tak zwane smoothie, które jest bardzo modne w tym sezonie. Co to jest smoothie ? to zmiksowany i schłodzony napój, który przygotowuję się ze zmiksowanych owoców, i warzyw. Ja zaczęłam robić go nie dawno i według mnie jest to najlepszy zdrowy i pyszny napój jakikolwiek w swoim życiu piłam. Ja zaczęłam się za siebie brać, i ćwiczę już drugi tydzień po 2 tygodniowej przerwie i muszę powiedzieć że zauważyłam już efekty mojej ciężkiej pracy, z czego jestem bardzo zadowolona.Żeby coś zrzucić nie wystarczą oczywiście same ćwiczenia, ale także zdrowe odżywianie które zajmuje 70% efektu a ćwiczenia jedynie 30%. Odłożyłam na bok wszystkie rodzaje słodyczy, wszystko co tylko zawiera cukier, napoje gazowane i takie typu inne rzeczy, zaczęłam pić tylko wodę, bo szczerze tylko to lubię pić i nic innego. Więc mam tu trzy moje przepisy, które wam bardzo polecam, ponieważ smakują świetnie, są zdrowe i pożywne. Kolor też strasznie mi się podoba. I mam nadzieję że spodoba wam się ten post, i może wypróbujecie któryś z tych przepisów, i napiszecie czy wam smakowało.


ZIELONY

•    szpinak 
• 2 banany 
• 1/3 kefiru

ŻÓŁTY

•    mango  
•  2 banany
•  1/3 kefiru



RÓŻOWY

• truskawki
•  2 banany
• 1/3 kefiru




39 komentarze

  1. Super, zaraz sobie zapisze te przepisy i zrobie w wolnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba jutro zrobię sobie różowy ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhh Smothie ja zrobię sobie ten zielony i różowy w weekend. <3
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa jestem tego ze szpinakiem jutro wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm, ale mi smaka narobiłaś ! Faktycznie, kolory zachęcają !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham smoothies <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglądają! Który jest Twój ulubiony? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przepisy! Chyba nawet spróbuję zrobić ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam smoothie!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak jest zarąbisty, a przepisy z pewnością wykonam dziękuje !
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. muszą być przepyszne ♥ plecak jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pysznie, może kiedyś wykorzystam te przepisy. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno spróbuję zrobić każdy z nich, bo nie ma nic lepszego na tak upalną pogodę jak zimne smoothies!!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne Pomysły ! :3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj robię z bananem (ale na jogurcie naturalnym), czasami dodaję do tego jabłko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi ochoty narobiłaś. Chyba muszę wyjąć truskawki z zamrażarki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko kupie szpinak to od razu zrobię sobie :3 Dziękuję, za te przepisy ;)

    http://ilovemufasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your comment on my blog :)

    Lovely shorts! :)
    Following you now.
    Kisses,
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile zaplacilas za plecak? :))

    OdpowiedzUsuń
  20. hi, dzięki za odwiedzenie mojego bloga i zostawieniu po sobie śladu pozdrawiam cieplutko

    lifeislikedress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie kupiłaś takie butelki? :)
    p.s. smootkie są świetne <33

    OdpowiedzUsuń